piątek, 5 lutego 2010

Tęskno mi za zielonym kolorem;-)

8 komentarzy:

Monika pisze...

Ja skierowałam swój aparat na kolorowe przedmioty, bo oczy mnie bolą od białego...jeszcze trochę poczekamy :)

Ola pisze...

Violu już z górki

Waldek pisze...

mnie też;)

Żaneta pisze...

Też już tęsknie za wiosną, za pierwszym ciepełkiem, pierwszą zielenią i kwiatuszkami! Pozdrawiam cieplutko - Żaneta

eljot1946 pisze...

Jak widać z komentarzy,towarzyszy nam powszechne oczekiwanie na wiosnę i zieleń.Dołaczam się do tych oczekiwań.

Jolanta pisze...

Tak, tak, tak !!!
Niech już będzie wiosna miła !!!
Pozdrawiam cieplutko:))

Anonimowy pisze...

To prawda, że zimowe dni bardzo się dłużą. Nie mamy niestety na to żadnego wpływu.
Pozdrawiam cieplutko i już:))

Viola pisze...

jak widać to wszyscy tęsknimy za wiosną